Постійно діючий семінар "Гра як провідна діяльність дошкільників"

                                                                        ПЛАН

роботи постійно діючого семінару

для вихователів закладів дошкільної освіти

ТЕМА: Гра як провідна діяльність дошкільників.

КЕРІВНИК:  Дерев’янко Наталія Юріївна, вихователь-методист КЗ «ЗДО ясла-садок «Джерельце» ГМР

Мета: сприяти підвищенню професійної компетентності педагогів щодо керівництва ігровою діяльністю дошкільників; обміну досвідом  та професійними вміннями педагогів у сфері використання сучасного ігрового середовища в умовах ЗДО та забезпечення створення у кожної дитини передумов повноцінного розвитку засобами гри як провідного виду діяльності.

Завдання:

1.  Сприяти реалізації технологій, методів і засобів навчально-виховної діяльності, спрямованих на формування у дошкільників освітніх компетенцій відповідно до змісту Базового компонента дошкільної освіти.

2.  Підвищувати якість  та активізацію знань педагогів з питань організації ігрової діяльності.

3.  Впроваджувати в практику роботи з педагогами проведення вправ на розвиток самореалізації та конструктивного творчого вирішення завдань, пов'язаних з професійною діяльністю вихователя.

4.  Забезпечити підвищення рівня професійної майстерності педагогів.

5.  Стимулювати ініціативу, творчість, мотивацію педагогів на високу якість освітньо-виховної роботи.

6.  Надати педагогам можливості для оновлення, поглиблення, удосконалення їх професійної компетентності через методичну та інформаційно-ресурсну підтримку.

 

ПЛАН РОБОТИ

з/п

Тематика засідань

Форма проведення

Дата

Місце

Відповідальний

1.

Гра як провідна діяльність дошкільників

Теоретичний семінар

Жовтень  

2021р.

ЗДО «Джерельце»

Дерев’янко Н.Ю.

2.

Екологічна гра в умовах ЗДО

Семінар-практикум з елементами тренінгу

Січень

2022р.

ЗДО «Джерельце»

Дерев’янко Н.Ю.

3.

Ігри з піском. Що таке пісочна арт-терапія. Обмін досвідом.

Практичний семінар-гра

Квітень

2022р.

ЗДО «Джерельце»

Дерев’янко Н.Ю.

 

Теоретичний семінар.

План.

1.    Аналіз роботи методичного об’єднання за 2020/2021 н.р.

     Повідомлення напрямків роботи семінару на рік.

2.    Загальна характеристика ігрової діяльності дітей дошкільного віку.

3.    Види ігрової діяльностідошкільника.

4.    Сюжетно-рольова гра як провідна діяльність дошкільника.

5.    Роль дорослих у розвитку ігрової діяльності дошкільника.

6.    Значення гри для психічного розвитку дошкільників.

 

 

Семінар-практикум з елементами тренінгу

План.

1.    Повідомлення теми семінару. Вправа «Криголам».

2.    Вправа « Прийняття правил роботи в групах». Гра  «Кошик очікувань».

3.    Презентація досвіду роботи керівника семінару Дерев’янко Н.Ю.. Вправа «Мозаїка».

4.    Робота в мікрогрупах «Ефективні форми роботи з дітьми».

5.    Метод « Бліц-опитування». Тестові завдання «Екологічна освіта».

6.    Вправа «Картина сподівань». Підсумок.

 

Практичний семінар-гра

План.

1.    Повідомлення теми семінару. Вправа «Малюнок на спині».

2.    Інформаційно-практична частина.

ü Перегляд заняття для дітей молодшого віку «Зустріч з казкою» з використанням технології піскової терапії.

ü Консультація «Що таке пісочна арт-терапія».

ü Конкурс-гра «Пальчикова гра на піску».

ü Моделювання улюбленої казки  з використанням техніки піскової терапії. Робота в групах.

ü Гра - школа на піску «Підказка» (кінетичний пісок).

3.    Узагальнююча частина. Вправа «Сонечко». 



Немає коментарів:

Дописати коментар