ПЛАН
роботи постійно діючого семінару
для вихователів закладів дошкільної освіти
ТЕМА:
Гра як провідна діяльність дошкільників.
КЕРІВНИК: Дерев’янко
Наталія Юріївна, вихователь-методист КЗ «ЗДО ясла-садок «Джерельце» ГМР
Мета: сприяти підвищенню
професійної компетентності педагогів щодо керівництва ігровою діяльністю
дошкільників; обміну досвідом та
професійними вміннями педагогів у сфері використання сучасного ігрового
середовища в умовах ЗДО та забезпечення створення у кожної дитини передумов
повноцінного розвитку засобами гри як провідного виду діяльності.
Завдання:
1.
Сприяти реалізації
технологій, методів і засобів навчально-виховної діяльності, спрямованих на
формування у дошкільників освітніх компетенцій відповідно до змісту Базового
компонента дошкільної освіти.
2.
Підвищувати
якість та активізацію
знань педагогів з питань організації ігрової діяльності.
3.
Впроваджувати в
практику роботи з педагогами проведення вправ на
розвиток самореалізації та конструктивного творчого вирішення завдань,
пов'язаних з професійною діяльністю вихователя.
4.
Забезпечити підвищення рівня професійної
майстерності педагогів.
5.
Стимулювати
ініціативу, творчість, мотивацію педагогів на високу якість освітньо-виховної
роботи.
6.
Надати педагогам
можливості для оновлення, поглиблення, удосконалення їх професійної
компетентності через методичну та інформаційно-ресурсну підтримку.
ПЛАН РОБОТИ
№ з/п |
Тематика засідань |
Форма проведення |
Дата |
Місце |
Відповідальний |
1. |
Гра
як провідна діяльність дошкільників |
Теоретичний
семінар |
Жовтень 2021р. |
ЗДО «Джерельце» |
Дерев’янко Н.Ю. |
2. |
Екологічна гра в умовах ЗДО |
Семінар-практикум
з елементами тренінгу |
Січень 2022р. |
ЗДО «Джерельце» |
Дерев’янко Н.Ю. |
3. |
Ігри з піском. Що таке пісочна арт-терапія. Обмін досвідом. |
Практичний
семінар-гра |
Квітень 2022р. |
ЗДО «Джерельце» |
Дерев’янко Н.Ю. |
Теоретичний семінар.
План.
1. Аналіз роботи методичного об’єднання за 2020/2021 н.р.
Повідомлення напрямків роботи семінару на рік.
2. Загальна характеристика ігрової діяльності дітей дошкільного віку.
3. Види ігрової діяльностідошкільника.
4. Сюжетно-рольова гра як провідна діяльність дошкільника.
5. Роль дорослих у розвитку ігрової діяльності дошкільника.
6. Значення гри для психічного розвитку дошкільників.
Семінар-практикум з елементами тренінгу
План.
1.
Повідомлення
теми семінару. Вправа «Криголам».
2.
Вправа
« Прийняття правил роботи в групах». Гра «Кошик очікувань».
3.
Презентація
досвіду роботи керівника семінару Дерев’янко Н.Ю.. Вправа «Мозаїка».
4.
Робота
в мікрогрупах «Ефективні форми роботи з дітьми».
5.
Метод
« Бліц-опитування». Тестові завдання «Екологічна освіта».
6.
Вправа
«Картина сподівань». Підсумок.
Практичний семінар-гра
План.
1.
Повідомлення
теми семінару. Вправа «Малюнок на спині».
2. Інформаційно-практична частина.
ü Перегляд заняття для дітей молодшого віку «Зустріч з
казкою» з використанням технології піскової терапії.
ü Консультація «Що таке пісочна арт-терапія».
ü Конкурс-гра «Пальчикова гра на піску».
ü Моделювання улюбленої казки з використанням техніки піскової терапії.
Робота в групах.
ü Гра - школа на піску «Підказка» (кінетичний пісок).
3. Узагальнююча частина. Вправа «Сонечко».
Немає коментарів:
Дописати коментар